Wil jij jouw verhaal kwijt?

Wil jij jouw verhaal kwijt?

Berichtdoor Edine » 18 jun 2014 15:46

Hallo,

Wil jij met jouw verhaal jongeren die zich in een soortgelijke situatie zitten steunen? Dan ben ik op zoek naar jou!

Voor een interview voor de jongerenwebsite Jongin ben ik op zoek naar jongeren waarvan de ouders gaan scheiden of gescheiden zijn. Jongin is een website waarop jongeren alle informatie kunnen vinden die relevant is in de leeftijd van 10 tot 23 jaar. Wij vinden het belangrijk om goede en relevante informatie laagdrempelig aan te bieden.

Wij kunnen over gescheiden ouders natuurlijk een feitelijk verhaal schrijven, maar jongeren die zich in een soortgelijke situatie bevinden, zullen troost en herkenning vinden in de verhalen van ‘lotgenoten’. Door middel van de verhalen willen wij hen inspireren en laten nadenken.

Handig om te weten:
- Het interview wordt verwerkt tot een tekst die op alle deelnemende Jongin websites komt te staan.
- Jouw ervaring staat centraal: we willen een echt verhaal aanbieden aan jongeren.
- Het interview mag volledig anoniem.
- We zitten in het oosten van het land. Als je het fijn vindt, kunnen we afspreken, maar het interview kan ook telefonisch plaatsvinden.

Wil jij jongeren helpen door jouw verhaal te delen? Dan hoor ik graag van je! Ook als je nog vragen hebt over het project, neem dan via onderstaand e-mailadres contact met me op.

Groetjes,
Edine
evanmunster[at]kuseema.nl
Edine

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders