te veel meegemaakt

te veel meegemaakt

Berichtdoor ashley » 17 jun 2014 14:20

Ik denk dat het eindelijk wel eens tijd wordt dat ik mijn verhaal vertel ...
Vorige zomer vakantie heeft mijn broer een zelfmoord poging gedaan omdat hij het leven niet meer aan kon met zijn adhd , autisme en dispraxie .
Een week voor hij dat deed hadden mijn ouders 100 xtc pillen gevonden in zijn kamer,
Op de dag dat hij zijn zm poging deed hadden hij en mijn ouders ruzie,
en mijn broer riep nog ik kan beter zelfmoord plegen ...
Toen was het een tijdje rustig tot januari toen werd ontdekt dat mijn moeder borstkanker heeft.
Dus sinds januari heeft ze chemo ,
En dan nu weer die scheiding,
Ik heb heel erg het gevoel dat mijn ouders aan het scheiden zijn door mij en mijn zus ,
nou niet echt het gevoel, het word letterlijk tegen ons verteld .
Mijn mama geeft mij en mijn zus de schuld van haar kanker ...
Toen liep voor papa de emmer over , toen ik mama terug zag kreeg ik van mama commentaar als jij en u zus meer hadden gedaan was dit nooit gebeurt ... Van mijn papa kreeg ik commentaar omdat mijn zus een grote mond had , jullie gaan mij hier ook niet weg krijgen ..
Waarom schuiven ze dit zelfs op ons af ?
ik kreeg ineens 2 weken geleden van mijn papa te horen dat mijn moeder is misbruikt door haar vader en haar opa ik weet niet wat ik daar mee aan moet maar het houdt me enorm bezig ...
Zou dat een verklaring kunnen zijn voor haar gedrag ?
Ik weet het niet maar ik word er echt gestoord van ...
Ik vind het echt fijn dat ze eindelijk uit elkaar gaan , ik hoop dat papa dan ook meer van me gaat houden ! ​ Maar iedere keer wanneer we iets verkeerd doen dreigen ons terug naar mama te sturen waarom doet hij dan :'( ik ben 15 maar van binnen momenteel een wrak van een kleuter die als het zou kunnen hele dagen zou zitten huilen ...
Mijn papa heeft mij altijd geslagen en mishandelt me nu nog steeds emotioneel , ik weet niet wat ik er mee moet ik wil ook niet de schuld krijgen van mama's kanker maar ik wil ook niet een hele tijd een kut kind en dik etc genoemd worden :( en ik weet dat geen een van mijn ouders me wil hebben maar wat moet ik dan ?? Als 15 jarige sta je behoorlijk machteloos .... :'(
ashley

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders