ouders gescheiden, grote problemen!

ouders gescheiden, grote problemen!

Berichtdoor silas100 » 09 maart 2013 21:49

Hoi ik ben Silas,

Mijn ouders zijn sinds de herfstvakantie 2012 uit elkaar zonder ruzie, maar nu hebben ze heel vaak ruzie terwijl ze niet eens meer bij elkaar wonen.
Dit heeft hele grote problemen over geleverd op mij het ging steeds slechter het begon met eet problemen, daarna werd het steeds slechter slapenen toen werd het echt een groot probleem ik ging sneller achteruit dan een auto dat kan ik ging mezelf snijden en had een soort annorexia en boulimia zonder dat mijn ouders het wisten gebeurde dit eveneens als snijden en zelfmoord neigingen ik heb aan me beste vrienden heel veel gehad die zijn uiteindelijk naar mijn mentor gestapt die heeft ook heel goed gelopen meer dan aan mijn ouders want ik dacht dat als ik ze dit zou vertellen of tenminste aan mijn moeder dat ze me voor gek zou verklaren en ze het contact zou verbreken dit is niet gebeurd. Dat heeft me heel goed geholpen ik leefde niet meer in een hel maar weer in de normale wereld met zo nu en dan een probleem, ik wil er altijd met iemand over praten, laat je mail maar achter in de reacties als je contact met me wil.

met dank aan mn vrienden: CH CL QU ME WI OL, zonder hun was het verkeerd afgelopen.

Groetjes Silas!
silas100

Re: ouders gescheiden, grote problemen!

Berichtdoor diane101 » 10 maart 2013 18:16

Wow, echt respect voor je verhaal! Wat een fantastische vrienden heb je!!
diane101

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders