Ik ben zó moe ...

Ik ben zó moe ...

Berichtdoor 100Claud » 08 maart 2013 22:08

Hey allemaal,

Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden!
Ik wist niet meer wat ik moest ... :(

Misschien ben ik in jullie ogen een 'groentje', want mijn ouders zijn nog niet gescheiden.
Mijn moeder krijgt over 1 maand de sleutel, van haar flat.
Ik zie het helemaal niet zitten, de flat is groot, en mooi, maar als ik eraan denk, word ik misselijk.
Laatst dacht ik eraan, en moest ik overgeven, ik was er ziek van!
Mijn ouders maken steeds meer, en meer ruzie.
Eerst praatte ik er dagelijks met mijn moeder over, nu niet meer, met niemand ...
Ik kan gewoon niet, het maakt me erg verdrietig.

Ik wist sinds mei 2012 dat mijn ouders 'misschien' zouden scheiden, ze gingen in relatie-therapie en het ging al een stuk beter.
Ze leken echt 'verliefd'.
Totdat ik ze 's avonds hoorden schreeuwen, de dag erna ging mijn moeder op zoek naar een flat.
Ik had al eerder een site met huizen open zien staan, maar ik probeerde het te negeren.
Nu was het toch zover ... Het huis werd gekocht, maar het duurde een paar maanden totdat ze de sleutel zal krijgen.
Nu is dat dus over 1 maand, voor mijn gevoel: VEEL TE SNEL!
Ik ben de laatste weken heel down, en ik slaap nauwelijks meer.
Ik luister naar heel andere muziek, en ben de laatste tijd veel drukker, waardoor ik aan het einde van de dag HELEMAAL OP ben.
Ik eet ook veel minder, als ik iets eet, heb ik het idee dat 't gelijk weer naar boven komt.
Ik heb een dwang/angst stoornis, dit heb ik al 2 jaar.
Sinds ik 'het' weet, is het een stuk erger geworden, nu zit ik in therapie.
Het helpt, maar niet GEWELDIG, goed, ofzo ...

Ik zoek iemand die mij wilt helpen ... Meisje/jongen, HET MAAKT NIET UIT, ik heb iemand nodig.
Wil iemand alsjeblieft met mij praten? Thnx! :)

Dikke -x-, Claudia.
Ik ben gewoon mij,
Maar ik weet niet altijd wat ik moet,
Daarom heb ik jullie aan mijn zij,
Want jullie helpen mij zo goed.
100Claud

Re: Ik ben zó moe ...

Berichtdoor silas100 » 09 maart 2013 20:57

hoi claudia,

je kent me en we zijn goede vrienden en we maken ongeveer hetzelfde mee maar ik ben uit mijn hele slechte periode... ik denk dat jij die nog moet krijgen, het gaat mij ook allemaal veelste snel, ik heb een tijd gehad toen ging het zo snel toen heb ik dingen gedaan waar ik niet blij mee ben...

van je beste $ilas.
silas100

Berichtdoor diane101 » 10 maart 2013 18:24

Heey,

Je bent absoluut geen 'groentje' zoals je het zelf noemt, want je zit echt middenin een scheiding. Ik snap heel goed dat je het helemaal niet wil, het is ook flink balen als je ouders gaan scheiden. Het heeft bij mij ook een hele tijd geduurd tot ik het eindelijk een beetje kon accepteren. Maar op een gegeven moment gaat het echt beter, je gaat dan namelijk ook meer voordelen inzien, bijvoorbeeld dat je 2 huizen hebt, 2 verjaardagen, 2 vakanties, en je word misschien ook nog wel wat extra verwend. Daarnaast ben ik later gaan inzien dat het eigenlijk veel fijner is als je ouders niet meer bij elkaar wonen, omdat ze dan veel minder ruzie hebben. Want, zoals jij ook als zegt, een ruzie is totaal niet leuk! Je moet er nu gewoon even doorheen, en als het echt niet lukt kun je vast wel terecht bij mensen om je heen, vrienden bijvoorbeeld. Mocht dat ook niet helpen dan kun je altijd nog naar een psycholoog toe.
Ik wens je heel veel sterkte, en je kan altijd bij me terecht!!

Xxx
Be positive!
diane101

Berichtdoor irenee » 12 maart 2013 20:46

hee,

Wat een verhaal!
Je bent echt geen 'groentje' want je zit middenin een scheiding.
De eerste periode is het erg.., maar als het langer is wen je er steeds meer aan.
En je moet het proberen te accepteren, en proberen te bedenken wat de gevolgen zijn als je niet gaan scheiden..(ik snap dat het moeilijk is)
Probeer er met iemand over te gaan praten bijv. familie, vrienden of iemand op school je mentor of een leraar waar je goed mee kan.
Ze kunnen eerst je verhaal aanhoren en je proberen te helpen en anders door te sturen naar een vertrouwenspersoon of maarschappelijk werker van school.
En als dat niet helpt een psycholoog vragen om hulp.

Sterkte met alles. blijf positief! en als er wat is. heb je vragen of wil je gewoon even praten.
Je mag me altijd mailen!

X Irene
irenee

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders