midlifecrisis, je hele vertrouwde wereldje is in 1 klap weg

Re: midlifecrisis, je hele vertrouwde wereldje is in 1 klap

Berichtdoor JETINOTO » 26 jun 2012 19:36

hoe kan zoiets toch gebeuren hé

en toch volhouden dat er geenv erhuoding is geweest.. en mij nnaam is haas zeker.

het is zwaar om je moder zo lang te moeten missen
ik heb mijn vader al bijna 3 jaar niet gezien en dat doet nog steeds heel erg veel zeer ik weet niet eens waar hij woont.

Ik hoop dat jullie daar kunnen blijven wonen. dat was voor ons ook nog maar de vraag.. ik heb eigenlijk mijn vader dat ge eist. jij hebt dit veroorzaakt en als wij hier wegmoeten omdat jij dit aanricht adn doe ik je wat je regelt het maar.

en dat heeft hij gedaan
als je moeder een beetje van jullie houd zorgt ze er voor dat jullie kunnen blijven wonen.

en je vriendinnen.... wat zal ik zeggen.

die snappen er gewoon helemaal niks van en mensen die dit neit hebben meegemaakt hoe lullig of niet maar weten gewoon niet hoe ze hiermee moeten omgaan
mijn vriend weet zelfs niet hoe hij hiermee moet omgaan en denkt dt het allemaal wel weer goed is

(niet dus)

je moet de juiste mensen vinden waar je er mee over kan praten...
JETINOTO

Berichtdoor Femke » 28 aug 2012 16:51

Heey,

Ik herken zo wat jij heb meegemaakt en nu nog steeds meemaakt. Alleen bij mij is het m'n vader die vreemd is gegaan en zich nu heel raar gedraagt.
Zelf zo erg dat ik 's avonds bang ben te gaan slapen, gelukkig zit er nu een extra slot op de deur zodat hij er niet in kan, Echt onbegrijpelijk hoe een persoon die je denkt te kennen opeens zo erg kan veranderen. Als je iemand nodig heb om te praten ben ik er graag voor je! En hou vol.

xxx
Femke

Berichtdoor Femke » 09 sep 2012 19:07

Ja, dat snap ik. Bij mij is het nog lang niet zo ver met rechters en alles. Hou maar in gedachten dat het er uiteindelijk alleen maar beter van wordt
Femke

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders