Mijn stiefmoeder, ik haat er. wat moet ik doen?!

Mijn stiefmoeder, ik haat er. wat moet ik doen?!

Berichtdoor amber15041997 » 06 mei 2012 21:52

Ik heb al een aantal jaren hele erge problemen met mijn stiefmoeder maar sinds de zomer van 2011 is het heel erg geworden, ze had eerst al een drank probleem, maar mijn vader heeft haar geholpen. Ze is maandelijks depressief lijkt wel, iedere zomer slaat ze door, maar deze keer...

We waren op vakantie, en ik werd ziek, dus ik belde m'n moeder. M'n moeder vroeg of ze me moest komen halen, zodat hun verder konden met de vakantie. Maar ineens werd ze helemaal woest, en ginge we direct naar huis. Ze heeft heel de weg tegen me vader lopen schreeuwen. Geen idee waarom, hij dee niks fout.

Toen we thuis waren was het wel weer rustig. Maar de volgende dag...
Haar zus en zij zaten buiten, en mijn was bezig in de tuin.
Ineens gaan ze met z'n 2en helemaal flippen tegen hem.
Ze zei ; 'Haartjes tellen bij je eigen dochter viespeuk!' of 'PEDOFIEL.' LOVERBOY' die dingen
Dus ik liep naar beneden, gaat ze tegen mij tekeer, ik was een stiekemert dit dat.
dus ik ging maar weer naar boven, maar toen begon ze tegen mijn broertje van 10. en wat doet mijn vader? HIJ STOND ER BIJ EN KEEK ER NAAR.

Die avond was mijn tante gelukkig bij mij. we zaten met zijn 4en op de bank tv te kijken, Mijn broertje, mijn vader, mijn tante, en ik. En toen gooide ze ineens een vibrator naar z'n hoofd. Gek wijf..

De volgende dag, we liepen de tuin in, zij zat op haar hurke onkruid tussen de tegels te peuteren met een mesje. Wanneer mijn vader achter haar loopt springt ze ineens op, met dat mesje! Dus ik schrok me dood! Ze keek me aan, z'n vieze smerige blik bah. En ze ging weer zitte. Ik zei tegen m'n vader ; ik voel me niet veilig pap, ik pak me spullen. Dat deed ik en ging naar m'n tante. Daar belde ik mijn moeder, en die kwam me halen.

M'n moeder stuurde haar 'n brief waar ze der helemaal uitschold :P NET GOED.
Maar toen sloeg ze nog erger door, ze ging stalke, ze belde heel de tijd enzo.

Ik sliep maanden niet, ik was zelfs depressief enzo.

Later kwam ik erachter dat mijn vader door haar in de gevangenis kwam, toen had hij taakstraf en een strafblad. door haar!
Hij dee niks, en zei belde de politie, wegens bedreiging. maar ik ken mijn vader zo is hij niet.

Hij woonde daarna bij mijn gestoorde oom, die in zichzelf praat enzo, en die nooit buiten komt.
Want mijn vader mocht dat huis niet meer in.
Omdat ze zei dat ze 'hartkanker' had.

Maar later bleek dat ze alles had gelogen teminste ik geloof het niet, mijn vader wel,
maar ze ineens schoon.
tuurlijk maak dat de kat wijs..

Maar toen met kerst.
1ste kerstdag zouden we naar 'm gaan..
Belt ie op, ik vier kerst met haar (stief moeder)

Ik was helemaal over de zeik.
Hij zei; want het kan haar laatste kerst zijn.
flikker toch op..
Dus mijn kerst was een hel..

Ze was ook altijd al jarloers op de band van mijn vader.

Ik heb besloten dat ik haar nooit meer wil zien, mijn vader woont weer bij haar.
en hij ontvangt ons 1x in de 2 weken, in het flatje van mijn tante.

Ik ben nog steeds depri, en ga nu ook naar een pschyloog..

Hoe moet ik hiermee omgaan? help me..
amber15041997

Re: Mijn stiefmoeder, ik haat er. wat moet ik doen?!

Berichtdoor sharene » 19 mei 2012 22:34

heei
Ik had/heb een ongelofelijke hekel aan de vriend van mijn moeder en mijn moeder
ben ook naar een psycholoog/ therapeut geweest en mijn tip is
doe gewoon wat jij denkt wat goed voelt
en 1 ding
Nooit liegen dat brengt je alleen maar in de problemen
xxx als je me nodig hebt gwn mailen
HUIL NIET OM EEN VENT DENK AAN JE MASCARA!
sharene

Re: Mijn stiefmoeder, ik haat er. wat moet ik doen?!

Berichtdoor Miffy13 » 12 okt 2012 21:39

Hee meid,

Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan mijn stiefmoeder. Mijn vader scheldt me uit en zij staat daar ook maar schaapachtig te kijken alsof ze naar een of andere slechte film zit te kijken. Ook is zij een van de redenen dat mijn vader weg is gegaan bij mijn moeder. Hij ging vreemd (tijdens zijn huwelijk) met haar(mijn stiefmoeder). Ik ben een paar keer naar een therapeut geweest(niet alleen om haar) maar dat hielp heel even want kijk, eerst gaat het bij mijn vader redelijk(na de therapie) en dan vergeet hij alles op slag(zo lijkt het) en dan begint het gescheld weer. Mijn zusje en ik hebben allebei daardoor een trauma opgelopen.
Als je verder contact met me wil mail dan naar: simone-k@live.nl

Groetjes en sterkte mij.
Miffy13

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders