thuissss

thuissss

Berichtdoor nikitatje » 05 jul 2011 10:12

ik heb het thuis nooit even makkelijk gehad. doordat mijn vader en moeder gingen scheiden toen ik een half jaar oud was en me zus een ziekte had kreeg zij alle aandacht. ik was dus 2 toen ik mijn eigen broodjes stond te smeren hoe ik het gedaan heb weet ik het ook niet. mijn moeder kreeg een hernia toen ik 8 was dus moest ik voor mijn moeder enz koken. ik wou ook op een gegeven moment niet meer naar mijn vader daar had ik ook net een scheiding van achter de rug. ik heb hele moeilijke dagen meegemaakt maar voor tijden. ik ben er ook een keer zo door in de war geraakt dat ik alleen maar fouten maakte en niet meer mezelf was. ik ben nu 14 en heel zeflstandig vinden mensen. doordat ik in de war was geraakt heb ik besloten voorlopig niet meer naar me vader te gaan. ik heb natuurlijk ook nog school het is heel moeilijk om je op school te concentreren en goede cijfer te halen het is heel hard werken vooral nu. waarvoor ik het meest bang ben als mijn moeder en me stiefvader official uit elkaar zijn dat ik er alleen voor sta maar dat zie ik dan wel weer. :oops:

groetjes nikitatje :wink:
ik heb meerder scheidings meegemaakt dat ga ik vooral in mijn berichten zetten..
nikitatje

Re: thuissss

Berichtdoor lientje » 11 feb 2012 00:28

woow das erg
:s weetje ik ken je wel niet maar toch ben ik er voor je.
weetje blijf er tegen vechte en gef niet op!!
xx lien
lientje

Re: thuissss

Berichtdoor Olivier » 14 feb 2012 23:14

Aiai Nikitatje! Ik vind je enorm moedig en sterk! Veel mensen kunnen nog wat van je leren.
Het is natuurlijk enorm erg en je had dat nooit mogen meemaken, maar weet je, je bent goed bezig zo blijkt met je eigen plan te trekken.Dat zal waarschijnlijk niet altijd even gemakkelijk zijn.
Weet dat je nooit, maar dan ook nooit er helemaal alleen voor staat!
Veel moed en als je iemand nodig hebt om te babbelen moetje het maar zeggen!
Veel sterkte!
Keep smiling!
Olivier

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders