Vaders...

Vaders...

Berichtdoor N@omi » 07 dec 2010 18:01

Word er iemand van jullie ook gek van je vader :?:
Ik wel. Ik wil er nooit heen, maar ik heb 'm gekwetst met het zeggen in een brief dat ik hem als persoon gewoon niet kan uitstaan. Mijn moeder heeft precies hetzelfde probleem, daarom is ze ook van hem gescheiden. Heeft iemand van jullie dit ook :?:
N@omi

Berichtdoor magaloefke » 22 dec 2010 12:03

hejj naomi;
bij mij is het ongeveer hetzelfde
ik kan mijn vader niet uitstaan het liefst vn al zouo ik hem vn de trap duwe
ma bij ons is het probleem da hy mijn leve kapot heeft gemaakt. maar ik weet wel hoe je je voelt.
het is nu 4 jaar gelede en soms dnk ik er ook wel over om
hem een brief te schrijve om te zegge da het me spijt vn wa ik hem ook heeft aan gedaan. wnt ja hy kwetst mij ma wa doe je dn trug?
:oops:

xx
Magaloef
magaloefke

Berichtdoor sharene » 03 jan 2011 20:56

ik heb het bij mijn moeder een beetje
maar kijk naar mijn spreekwoord hieronder

ze hebben weinig over je leven te zeggen
moet jij daarom dan je hele leven in de shit zitten?
doe wat je denkt dat je leven beter maakt!

xxxxxxxxxxxx sharene
HUIL NIET OM EEN VENT DENK AAN JE MASCARA!
sharene

Berichtdoor chloé14 » 07 jan 2011 14:31

Ik ga ook liever niet bij mijn vader.
Ik heb een brief geschreven maar durf em ni af te geven.
Bij mij luistert hij altijd na mijn stiefmoeder en ni na mijn uitleg.
Mijn halfbroer is hun kind en ik alleen van mijn pa dat is het probleem.
Vroeger ging het goed tussen mij en mijn stiefmoeder ma nu ni meer.
chloé14

k**t zooi

Berichtdoor terry-hale » 18 jan 2011 20:15

mijn vader is omgeslagen door mijn nieuwe stiefmoeder van papa naar een wildvreemde ook is hij vet negatief over mijn moeder en aangzien ik dertien ben krijg ik altijd de preek over wat mijn moeder allemaal verkeerd doet ik word gewoon echt gevrustreerd.
terry-hale

Berichtdoor magaloefke » 16 feb 2011 14:56

ja dat ken ik ook dat heb ik ook heel hard meegemaakt
maar ik kreeg het niet enkel van mijn vader maar ook van zijn ouders
zijn broer en zus, ... echt van iedereen.
en soms ng eens hetzelfde van men moeder maar naar de andere kant toe.
maar ja veel ben je er niet mee, ik ben ondertusse bijna 17 en bij mij is het ferm verminderd je moet je er niets van aantrekke en gewoon verder doen en altijd handig is gewoon een keer ja knikke.

xx
sterkte
magaloefke

Vaders...

Berichtdoor NIKKELTJE » 23 maart 2011 21:03

Ik heb mijn vader ook eens een mail gestuurd over alles wat me dwars zat. Omdat ik het emotioneel niet aan kon om het hemin het gezicht te zeggen. (Best laf.) Ik heb gevraagd of hij er iets aan wilde doen. Toen ging het 2 maanden goed, en nu is het weer terug bij af. En zoals hier al gezegd werd, het is handig om ja te knikken. ;) X
Het krachtigste medicijn voor elende is loslaten.
NIKKELTJE

Berichtdoor nikitatje » 08 jul 2011 11:22

heei naomi
ja ik heb ook zoiets meegemaakt.
mijn vader ging weer scheiden en ik had daar een broertje.
maar toen mijn stiefmoeder en me broertje het huis uit was kwam het.
ik ging samen met mijn broertje om de 2 weken naar hem maar ik had geen zin meer en dat kwam omdat ik mijn stiefmoeder mijn broertje en haar vader en moeder ( mijn opa en oma) bij mijn moeder had uitgenodigd mijn vader hoorde het toen ik bij hem een lijstje ging maken en hij werd kwaad dat wil je niet weten ik moest er van huilen. mijn stiefmoeder enz zijn gewoon bij mijn moeder op mijn verjaardag gekomen en dat was heel gezellig. ik ga nu sinds een paar maanden niet meer naar mijn vader ik miss hem wel een beetje maar ik vind het zelf beter en naomi het komt wel goed hoor. ik heb er nu nog een scheiding bij zitten want mijn moeder en mijn stiefvader gaan ook scheiden en dat allemaal in 1 jaar. nouja sterkte ermee meidd en je mag me altijd mailen.
en ik heb het niet met een brief gedaan ik heb mijn moeder hem laten bellen en het haar hem laten zeggen want ik was heel erg bang voor zijn reactie.

groetjes nikita
ik heb meerder scheidings meegemaakt dat ga ik vooral in mijn berichten zetten..
nikitatje

Re: Vaders...

Berichtdoor Kimssf » 07 apr 2012 20:43

Ik kan mijn vader ook niet uitstaan. Hij heeft de voorbije twee jaar ongelooflijk veel fouten gemaakt waarvan sommigen zelfs haast onvergeeflijk.
En daarom ga ik ook niet naar hem toe. Ik probeer hem vaak uit te leggen waarom, maar daar zit het probleem. Er is een enorm communicatieprobleem tussen mijn vader en wij (ik en mijn broer), hij begrijpt niets van wat wij hem zeggen. Het lijkt wel alsof hij in zijn eigen wereld zit. Alles wat hij zegt en wat een ander zegt is fout. Hij is goed en mijn moeder slecht. Wie hem het tegendeel wilt bewijzen... Pfff dat is hopeloos.
Ik heb hem vaak een mail gestuurd met wat ik voelde over hem, maar dan krijg ik zo'n antwoord... "Als je ouder bent zal je het begrijpen en de waarheid zien." (Hij antwoord overigens nooit rechtstreeks op wat ik zeg, hij begint altijd weer hoe slecht mijn moeder is). En zo gaat het maar verder, ik kan er niets aan veranderen.
Er is trouwens nog zoveel meer waarom ik hem ook niet kan uitstaan maar dat zal ik nu niet allemaal gaan schrijven.
Kimssf

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders