Ruzies met moeder na contact met vader

Ruzies met moeder na contact met vader

Berichtdoor kellybelly » 23 jun 2009 11:18

Mijn ouders zijn sinds mijn 3e/4e uit elkaar. Ik heb mijn vader daarna nog een paar keer gezien maar op een gegeven moment is dit gestopt. Ik heb toen 9 jaar geen contact meer met hem gehad. Ieder jaar een kaartje met mn verjaardag was het enigste wat ik kreeg. Het enigste teken van leven, verder wist ik helemaal niks van hem.
Mijn moeder heeft me altijd gezegd dat als ik naar hem toe wilde ik dat gewoon aan moest geven. Ze zou er geen problemen mee hebben en zou me daarin steunen.

In de maand dat ik 13 werd stuurde mijn vader me weer een kaartje. Zijn email adres stond erop en ik was vastbesloten dat ik hem zou mailen en een nieuw contact op zou bouwen. Helaas stond het kaartje zo volgeschreven dat ik het verkeerde email adres heb gebruikt. Iedere keer kwamen mijn mailtjes terug, en je kunt wel nagaan hoeveel ik baalde. :(

Begin Januari 2008 kreeg ik via iemand van hyves een link van marktplaats. Daarin stond dat mijn vader op zoek naar me was. Ik heb er geen seconde over nagedacht en meteen op 'reageer' gedrukt. De dag erna had ik weer een reactie van hem terug, en sindsdien hebben we heel goed contact met elkaar.

Ik heb het mijn moeder de vrijdag erna verteld. Ze was heel verdrietig en bang om me kwijt te raken. Terwijl ik een hechtere band met mijn vader kreeg, werd de band met mijn moeder verslechterd. Ik ben in deze anderhalf jaar ongeveer bijna 10 keer het huis uitgestuurd en 3 keer heeft mijn moeder de neiging van zelfmoordpogingen gehad. Ik ben zelfs een paar keer lichamelijk door haar geraakt. Maar doordat ik altijd zo'n goede band met haar heb gehad wilde ik niet weg. Ik had eindelijk weer contact met mijn vader en nou zou ik mijn moeder kwijtraken.

Ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die tips voor mij hebben of misschien een deel van mijn verhaal herkennen.
Reageer dan ALSJEBLIEFT in dit topic, want lang houdt ik dit echt niet meer vol.

Liefs van Kelly
kellybelly

Berichtdoor nicnic » 13 jul 2009 21:56

Praat met je moeder, voordat het te laat is! Het klinkt stom, maar ik ben mijn moeder nu kwijt, en dus ook de kans om met haar te praten.

Probeer nu gewoon met haar te praten, kijk hoe het gaat en probeer dan verder te gaan.. (bijv. samen met je vader en moeder praten of dergelijke)
nicnic

Re: Ruzies met moeder na contact met vader

Berichtdoor ambie888 » 22 jun 2013 11:22

hallo kelly
ik zit ook met dat probleem ik heb zijn nummer maar ik durf het niet te vertellen aan mijn mama
ik heb nog niet zo lang contact met hem
ik wil graag praten je moet maar eens antwoorden
groetjes amber :D
ambie888

Keer terug naar Jongeren (12 tot 18 jaar) met gescheiden ouders